2008. február 26., kedd

Mielőtt magadhoz veszel egy sapist ( vagy más papeszt)!!!! Olvasd el, pls!!!!



Mit kíván egy sapis???


- Minden elváláskor hiányzol nekem, kérlek vedd ezt figyelembe, mielőtt magadhoz veszel!!!! Szükségem van rá, hogy naponta rendszeresen foglalkozz velem.

- Ne szidj és ne büntess szigorúan. Neked van családod, munkád, szórakozásod, vannak barátaid és céljaid - de nekem csak Te vagy ...

- Adj elegendő időt arra, hogy megértsem, mit vársz tőlem.

- Légy velem türelmes, megcsíphetném a kezedet, de nem teszem. Ha mégis baj történik, gondolkodj el rajta, hol volt a hiba, nem biztos, hogy én követtem el ...........

- Állandóan beszélj hozzám. Ha szavaidat nem is mindig értem, a hangodat és a hangsúlyaidat jól ismerem.

- Gondolj arra, hogy a fajtársaim ma is szabadon élnek az esőerdő koronájában . Kérlek, engedd hogy naponta rendszeresen kaliton kívül legyek , persze felügyelettel .

- Etess változatosan gyümölcsökkel és zöldségekkel. Ne sajnáld tőlem a jó falatokat. Legjobban akkor ízlenek, ha Tőled kapom - s igyekszem viszonozni kedvességgel és szeretettel.

- Te vagy az én gazdám - és nem mások. Ezért kérlek, ne kényszeríts arra, hogy idegeneknek is szót fogadjak, vagy bohóckodjak nekik, s ne alázz meg előttük. Ha beszélek és játszom, azt csak Neked teszem , a Te kedvedért. Kedvelem a vendégeket, de engedd meg, hogy én döntsem el, kivel barátkozom.

- Ne feledd, hogy idővel nekem is kialakulnak az egyéni tulajdonságaim, szokásaim és érzelmeim. Fogadd el, hogy számomra ezek ugyanolyan fontosak, mint Neked a sajátjaid.

- Én hosszú ideig élek, vedd számításba ezt is. Szeretném az egész életemet Veled tölteni. Kérlek, gondoskodj rólam, ha beteg vagy öreg leszek - hiszen Te is öreg leszel egyszer...

Nincsenek megjegyzések: